Monday, August 31, 2009

Sunday in Kelate

Dear Beautiful Readers,

Yeah..yeah, i know it's too late. Just want to summarise my activities on last Sunday (my last day in KB, *sob* *sob* heheh)

a) Did some chores, run some errands. Renewed my licence which costs RM 32, aku kasi RM 50 tapi abg kaunter kasik duit balik RM 8. Dia selamba je, mungkin dia pening...so aku remind balik:

Me: "Abe, takdi sayo bui RM 50"
Abe Pos: " Yo ko? Maah laa deh"
Me: "oh takpo...small matter!" (ehh...small matter tuh aku tambah je, heheh)

So that Abe Pos gave me the extra RM 10.

b) Petang rehat2 kat umah, but I fall asleep. Damn! Aku dah plan nak gi bazaar ramadhan nak snap2 few pics, tapi kalau dah lambat tuh..sah2 laa jam nak ke KB. So aku lupakan hasrat murni aku tuh :-(

c) Malam: Hang out time again with Mr "From My Eyes", W and A(another friend of them). Best!

2 comments:

Unknown said...

hey kelik kelate n g minong kat hayaki. ganah!

DarcyDiaries said...

dok eh...saing ajok, sayo gi laa..
:-)