Saturday, July 18, 2009

CINTA

Dear Beautiful readers,

Malam nih I have decided to stay at home. AD ajak tengok Harry Potter but I am tired and don't really feel like going out.

Initially Fakh was also planning to come to my house to pass the stuff that he bought on my behalf during his visit to Jakarta but tak jadi.Nih pun pasal aku balik lewat from work tadi.

And here I am. In front of the TV. Watching CINTA.
Watched this film before, but I don't know..feel like watching this again.

"Sehari bersama dengan orang yang kita sayang lebih bermakna daripada sepanjang tahun kita bersama dengan orang yang kita tidak sayang".

Aku faham.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ku mengerti perpisahan ini
Bukan kerana kau membenci
Tapi kasih yang pernah kuberi
Tiada lagi bersama

Seringkala aku terlihatkan mu
Impian nan indah
Bersulam bahagia

Ku harungi hari demi hari
Bersama wajah tak mungkin akan kembali
Tapi hati masih tak terima
Ditinggalkan sengsara

(Korus)
Keraguan ini bukanlah padamu
Perasaan hati masih rindu
Kekalutan ini hanyalah untukku
Tercari-cari bayanganmu
Tak sanggup aku kehilangan


Kehilanganmu
Kasih tercari-cari

Keraguan ini bukanlah padamu
Masih tercari-cari bayanganmu
Tak sanggup aku kehilanganmu

No comments: